4. joulukuuta 2013

Pitkä päivä

Tänään hengasin yliopistolla yhteensä 10 tuntia ja nyt kyllä väsyttää. Aamulla olin lukemassa tenttiin kirjastolla ja sitten mulla alkoikin jo tunnit jatkuen iltamyöhään. Huomisen tentin jälkeen kyllä hengähdän hetken, sen verran intensiivistä touhua tää opiskelu ollut viimepäivinä!

Maha on ollut tänään kummallinen. Heti aamulla kävellessäni reipasta tahtia alavatsa alkoi kipuilemaan ja oli pakko hidastaa tahtia. Kokonaan kipu loppui kuitenkin vasta kävelyn loputtua. Ja myös istuessa maha ollut tänään poikkeavan kiristävä ja ahdistava, suorassa istuminen ei ole onnistunut. Sama kipuilu alkoi taas uudestaan nyt illalla kotiin kävellessä. Ensikertalaisena ja tietämättömänä näistä oireista oon vähän kummissani, mutta täytyy nyt seurailla. Ei kyllä tekisi mieli liikuntaa nyt vähentää yhtään, kun olen vihdoin päässyt taas hyvin vauhtiin salin ja lenkkien kanssa sen alun möllötysvaiheen jälkeen. Silloin ainoa mihin kykenin oli maata sängyssä ja syödä jäätelöä ja nyt puolivälissä sitä energiaa on taas riittänyt. Mutta huomenna täysin RELAX, kunhan saan sen tentin kirjoitettua.

tenttiinlukua kirjastolla
maha aamulla
Kuvassa näkyvät farkut on muuten mun ainoot mammafarkut. Ostin ne Kampin Bebes-liikkeestä, missä täytyisikin käydä uudestaan pyörähtämässä. Tarttisin nimittäin ehdottomasti toiset siistit housut, liian usein tulee kuljettua pelkissä löllölegginsseissä! Nää farkut istuu mun mielestä hyvin joka puolelta ja jotkut samantyyliset mutta erivärisenä olisi kivat. Farkkujen ostaminen on mun mielestä tosi työlästä varsinkin nyt kun lantio on alkanut levenemään ja oon raskauden myötä saanut kaveriksi taas ne ah niin ihanat jenkkakahvat. Mulla on suht kapeat jalat kuitenkin niin helposti tulee sitten sellaiset pussit polviin, jos ottaa yhtään väljemmän koon. Nämänkin farkut on todella napakat, just nyt erittäin sopivat, mutta saa nähdä missä vaiheessa alkaa ahistamaan mahasta liikaa. Hennesiltä haluisin ne yhdet tietyt pillimammafarkut, mutta niistä on aina jokapuolelta koot loppu. Oon nähnyt paljon äitiysfarkkuja vähän leveemmillä lahkeilla, mutta niistä pilleistä tuntuu jokapuolella olevan puutetta, vaikka niin moni nuori varsinkin tykkäisi kireemmistä lahkeista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti