28. kesäkuuta 2014

Vaunulenkkeilijät


Lähdettiin aamulla koko perheen voimin vaunulenkille ja mun uusi Niken -ulkoilutakki pääsi ekaa kertaa käyttöön (se tosin lähti aika äkkiä päältä pois, sen verran kuumasti aurinko alkoi paahtamaan). Oon jo pitkään etsiskellyt itselleni uutta ulkoilutakkia ja raskausaikana kuljin miehen ulkoilutakissa, se kun oli silloin sopiva meille molemmille. Nyt en enää sitä ole kauheasti viitsinyt lainailla, sen verran ylisuurelta se mun päällä näyttää kun maha on kadonnut tieltä. Alesta satuin kuitenkin onneksi bongaamaan tämän Niken takin, joka lähti mukaan todella edullisesti -60% alennuksella!


Reippailtiin vaunujen kanssa ja pysähdyttiin matkalla syömään jäätelöt (kesällä nyt voi kesken lenkkiä syödä vähän jätskiä...) ja käytiin katsomassa Miltonille leluja. Mä haluaisin meidän vaunuihin roikkumaan sellaiset mahdollisimman pienet ja sirot puiset klipsillä kiinnitettävät lelut, mutta en ainakaan vielä ole mistään niitä löytänyt ja nytkin palattiin tyhjin käsin kotiin.


Muru nukkui tyytyväisenä meidän lenkin ajan Polarn O. Pyretiltä hankitussa puvussaan. Tuo puku on mun mielestä ollut erittäin sopiva tällaisiin kesäisiin, mutta kuitenkin viileisiin päiviin. 

Vaunuissa meillä tykätään nukkua vaan, jos ne liikkuvat ulkona. Sisällä ei kyllä nukuta eikä varsinkaan, jos vaunut seisovat paikoillaan. Ihan joka päivä ei olla käyty nyt vaunuilemassa, mutta arkisin yritän kyllä. Tuntuu että Milton saa paljon paremmat unet kun käydään ulkoilemassa, kotona päiväunet ovat tällä hetkellä kovin lyhyitä ja katkonaisia. Vaunujuoksua mä en ole vielä kokeillut, mutta jotenkin tuntuu ettei se ehkä ole ihan mua varten tehty. Mutta kaikkeahan voi tietysti aina kokeilla.


Kivaa viikonlopun jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti