21. syyskuuta 2014

Luottotuote suolasuihke

Kun me ollaan pojan kanssa arkisin lähdössä liikenteeseen, on lähdöt yleensä melko vauhdikasta touhua ja omalle laittautumiselle jää yleensä hyvin vähän aikaa. Vaihdan vaatteet, teen pikameikin muutamassa minuutissa ja laitan hiukset joko ponnarille tai sitten auki. Suoristusrautaa en melkein ikinä käytä arkena, vaan annan tukan olla luonnollisesti vähän lainehtiva. Vaikka lopputulos jäisi vähän huolittelemattoman näköiseksi, niin mulla ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi aikaa ja energiaa tukanlaittoon.

Yksi luottotuote mulla silti on, nimittäin suolasuihke. Tutustuin tähän vasta tänä kesänä ja se nousi heti mun ykköstuotteeksi. Mun hiukset on melko sileät ja lititstyy tosi helposti päätämyöten meneviksi, joten tämä tuote on kuin tehty mun hiuksille. Oon suihkutellut sitä kauttaaltaan hiuksiin, vähän pöyhinyt ja laittanut päälle lakkaa. Suolasuihke tekee hiuksista niin paljon paremmin käsiteltävät ja ryhdikkäämmät. Mä en edes ymmärrä miten oon pystynyt ennen olemaan ilman tätä tuotetta! Mulla on ollut käytössä ainoastaan tuo Balmainin versio, muita en ole vielä kokeillut.


ennen suolasuihketta
suolasuihkeen laiton jälkeen
Yllä muutama esimerkkikuva. Ensimmäisessä kuvassa en ole tehnyt tukalle juuri mitään, se on sileä ja valuu pitkin päätä. Toisessa oon laittanut suolasuihketta ja hiukan pöyhinyt hiuksia. Eron havaitsee kyllä kun katsoo tarkkaan, mutta ehkä ulkonäköäkin tärkeämpää on se fiilis minkä saat suolasuihkeen laiton jälkeen. Omat hiukset tuntuvat jotenkin paljon tottelevammilta ja ryhdikkäämmiltä. Tykkään laittaa tätä myös ennen hiusten letitystä, varsinkin otsahiusten letitys sujuu paljon helpommin näin.

Ehdoton kotiäidin arkihiusten pelastus!

Onko muita, jotka on hurahtaneet suolasuihkeeseen? Oletteko käyttäneet Balmainia tai osaatteko suositella kenties jotain toista merkkiä?

8 kommenttia:

  1. Vitsit, kiitos vinkistä! En ole ikinä edes kuullut suolasuihkeesta, täytyy kokeilla omiin littana hiuksiin :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin tutustuin suolasuihkeeseen vasta tänä kesänä. Nyt en voi olla ilman, mahtava tuote! Mö yleensä laitan suihketta kosteisiin hiuksiin, ja kun kuivuneet lisään vähän hiuspuuteria ja lakkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan, ihan mahtava tuote! Joo se onkin hyvä kun sitä voi käyttää eri tavoin. Mun täytyykin kokeilla joskus kosteisiin hiuksiin kauttaaltaan, välillä oon sitä laittanut hiustenpesun jälkeen tyveenkin! :)

      Poista
  3. En ollut ikinä kuullut tästä. Kiitos vinkistä, täytyy ehdottomasti kokeilla koska mun hiukset on sitä "päätä myöten" menevää mallia.

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä, en ole ennen kuullutkaan! :) täytyy ehdottomasti kokeilla! :) terveisin lättätukkka!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla aika yleinen ongelma että hiukset menee helposti päätä myöten :D Tämä on kyllä hyvä keksintö :)

      Poista