9. syyskuuta 2014

Uudet farkut ja uusi harrastus


Eilen oli jännittävä päivä. Aloitin nimittäin uuden harrastuksen. Ja olen siitä ihan superinnoissani. Kevääseen asti tulen siis viettämään maanantai-iltaisin sen pari tuntia poissa kotoa. Pojat kävi eilen ensimmäistä kertaa keskenään nukkumaan, tulin sen verran myöhään kotiin. En usko, että tämä tulee olemaan ongelma, sillä Milton syö nykyään iltapuuron ja sen jälkeen juo pullosta korviketta, koska mun maito ei enää pitkään aikaan ole iltaisin saanut poikaa kylläiseksi. On aivan ihanaa, että on nyt itselläkin tällainen jokaviikkoinen oma juttu, joka tempaisee mut mukaansa täysillä. Jotenkin fiilis eilisen jälkeen on ihan uskomattoman energinen ja nyt olisi puhtia vaikka mihin!

Ostin eilen myös uudet farkut. Käyn harvoin farkkuostoksilla, koska mun on aina ollut vaikea löytää hyvin istuvia farkkuja. Oon viimeisen viikon aikana kuitenkin tyhjentänyt mun vaatekaapin sisältöä kirpputorille ja totesin, että edellisistä farkkuostoksistani on jo liian kauan. Näin ystävälläni nämä H&M:n revityt farkut ja ne oli niin hyvännäköiset, että oli pakko nyt mennä itsekin sovittamaan. Moni muukin oli huomannut nämä farkut ja näiden koot on verkkokaupassa ihan finaalissa. Sattumoisin niitä oli nyt meidän lähimpään liikkeeseen tullut kuitenkin lisää ja mulle löytyi kuin löytyikin oikea koko. Nämä on tosi joustavaa materiaalia, mutta kuitenkin super skinny-mallia, joten näissä ei tule sellaisia pusseja polven taakse mitä mulla monien farkkujen kanssa tulee. Laadusta sen verran, että tuo polven kohdalla oleva revitty kohta repesi täysin auki samantien kotona kun ne päälle puin, mutta oikeastaan se ei haitannut yhtään, revitythän ne oli muutenkin. Ja mitä muuta voi odottaakaan farkuilta, jotka maksaa 39,90 euroa? Pääasia kuitenkin, että ne tuntuu ja näyttää hyviltä.

Tällä viikolla on ohjelmassa ainakin kunnon siivousta ja asunnon järjestelyä. Kesällä ei ole oikein jaksanut panostaa sisustukseen, mutta nyt kun syksy on tullut niin on alkanut epäjärjestys taas häiritsemään. Pojan tuleva huone/vierashuone kaipaa ehostusta ja järjestelyä, jotenkin sitä on alettu pitämään eräänlaisena varastona.. Lisäksi mua kiinnostaisi maalata tuo meidän makuuhuone viimein vähän beigemmäksi. Alkaisin itse ilomielin maalaushommiin, mutta taitaa tuo toinen asunnonomistaja olla vähän skeptinen mun maalaustaidoille.. Saa nähdä miten käy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti