17. marraskuuta 2014

Minun paikkani




Tähän asti olen naputellut tietokonetta lähinnä sohvalla, kannettava tietokone kun on helppo siirtää paikasta toiseen. En ole kuitenkaan kokenut sitä kovinkaan inspiroivaksi paikaksi, koska siinä tulee helposti liian rento olo ja ajatukset karkailevat hakoteille. Olen jo pitkään kaivannut itselleni sellaista omaa nurkkausta, missä olisi minun omia tavaroita, pöytä ja tuoli. Paikka johon voisin ryhdikkäästi istahtaa alas esimerkiksi pojan päiväunien ajaksi ja kirjoittaa. Juoda kahvia ja kirjoitella blogia, sekä pian myös tehdä koulujuttuja.

Meidän poika muutti viikko sitten omaan huoneeseen nukkumaan ja makuuhuoneestamme vapautui samalla tyhjää tilaa. Päätin siis sisustaa oman "paikkani" sinne. Tässä se nyt sitten on, kaikessa yksinkertaisuudessaan. Pientä viilausta tuo nurkkaus vielä kaipaisi, seinälle olisi tarkoitus laittaa valokuvia kehyksiin ja pöydän viereen hankkia jokin kori missä voisi säilyttää esimerkiksi koulupapereita ja -kirjoja. Muuten se onkin aika kiva jo tuollaisenaan. Minun paikkani.

Onko teillä kotona jokin paikka missä saatte eniten inspiraatiota? Jokin oma paikka mikä on tarkoitettu ainoastaan teidän käyttöönne?

4 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen työpiste sulla ♥ Mun pitäisi siivota oma työpöytä, kun on kaukana tuosta sun upeasta ja siististä pöydästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä meilläkin menee helposti paikat sekaisin, mutta tämä kun on vasta sisustettu niin toistaiseksi pysynyt siistinä ;)

      Poista
  2. Kivannäköinen oma soppi sinulla! Täälläkin haaveillaan vielä työpisteestä, sellaisesta että saisi kaikki härpäkkeet tarvittaessa piiloon mutta jotain nättiä saisi näkyville :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei muutakun sisustamaan vaan siis sielläkin! :)

      Poista