23. helmikuuta 2016

YLLÄTYSJUHLAT

 
 
 

Viikonloppuna tätä äitiä jymäytettiin oikein kunnolla, sillä ihanat ystäväni olivat järjestäneet mulle baby shower- juhlat meillä kotona. Juhlat tuli tällä kertaa kyllä ihan täytenä yllätyksenä, en olisi osannut aavistaa yhtään mitään.

Sunnuntain piti siis olla ihan tavallinen päivä. Mies kyllä ehdotteli jo ennen viikonloppua, että josko mentäisiin sunnuntaina hänen vanhempiensa luokse, jotta hän saisi viimein tehtyä wc:hen suunnittelemansa hoitopöydän. En epäillyt mitään, koska pöydänteko oli ollut suunnitelmissa muutenkin ja vietetään usein sunnuntaipäiviä pojan isovanhempien luona maalla. Lähdettiin sitten heti aamusta liikkeelle ja itsekin taisin todeta, että mennään mieluummin jo heti aamusta niin Milton saisi nukuttua päiväunet siellä.

Maalla hurahtikin sitten useampi tunti eikä hälytyskellot soineet edes siinä vaiheessa, kun miehen äiti sanoi käyvänsä salilla sillä aikaa kun Milton nukkuisi päiväunia. Laitoin pojan nukkumaan ja tein omia blogijuttuja unien ajan. Lähemmäs kahta mies tuli autotallista ja kyseli pitäisiköhän poika jo herättää unilta, ettei yöunet jäisi niin lyhyeksi, mutta poika alkoikin sitten vähän tämän jälkeen heräillä itsekseen. Itselläni ei ollut vielä mitään kiirettä kotiin ja aloin vielä kaikessa rauhassa syötellä Miltonille välipalaa tuon tietämättömänä siitä, että oikeasti meitä jo odotettiin muualla. Onneksi mies on sen verran pokerikasvoinen ja hyvä tällaisissa jutuissa, että sai jotenkin tyynen rauhallisesti meidät pian liikkeelle ja suunnattiin autolla kohti kotia.

Kotipihalla katsahdin parvekkeelle ja kyselin miksi meidän parvekelasit on huurussa, mies mutisi jotain että oli saattanut jättää parvekkeen oven vahingossa auki. Ihmettelin tätä vähän, koska muistin lähteneeni viimeisenä kotoa pois mutta en osannut ajatella mitään sen kummempaa. Kotiovesta sisään astuessani jähmetyin eteiseen huomatessani keittiön pöydällä kunnon ruokatarjoilut. Suusta pääsi mitä täällä on ja samassa tytöt astuivatkin esiin ja tajusin mitä oli tekeillä. Ja olipahan kyllä yllätetty olo, en ollut ajatellutkaan että juhlia järjestettäisiin nyt toisellakin kierroksella!

Juhlat olivat aivan ihanat, pöydät oli täynnä herkkuja ja oli ihana nähdä kaikkia. Itsehän olin aivan täysin kotivaatteissa, laittautumisesta ei siis ollut tietoakaan mutta en sitten jaksanut enää alkaa vaatteita vaihtelemaan vaan jatkoin kotiasussa loppuillankin. Syötiin hyvin, höpöteltiin ja Milton pyöriskeli innoissaan tyttöjen keskellä lelujaan esitellen ja huomiosta nauttien. Sain lahjaksi vaaleanpunaisen vaippakakun, vauvanpyyhkeen ja pienet lilat housut sekä vielä lahjakortin paikalliseen lastenvaateliikkeeseen.

Olin kyllä niin otettu ja kiitollinen koko jutusta, piristi näitä viimeisiä viikkoja kyllä niin paljon. Voi että, ihanat ystävät.

Onko teille järjestetty baby showereita tai oletteko itse järkkäilleet sellaisia muille?

SEURAA BLOGIA BLOGLOVINISSAFACEBOOKISSA TAI INSTAGRAMISSA

26 kommenttia:

  1. Voi että, aivan ihanat juhlat olet saanut.♥
    Mä olen järjestänyt ystävälleni kerran ja oli todella kivaa. :) Toivoin kovasti että minulle olisi järkätty nyt kun Hugoa odotin, että olisin päässyt kokemaan sen, mutta ne jäi kuitenkin kokekmatta. :/ Hieman kyllä jäi harmittamaan, mutta ei voi mitään.

    VastaaPoista
  2. Ihana yllätys <3

    Mä olen järkännyt kahdet mutta itse en ole saanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin olisi kyllä kiva päästä järkkäilemään muillekin! :)

      Poista
  3. Mikä ihana yllätys!!<3 Ja ihanat tarjoilut ja lahjat!!:)

    VastaaPoista
  4. Mulle järjestettiin kans esikoista odottaessa ja oli ihan huikee yllätys! Pari kertaa oon päässyt myös ite järjestämään ja se on aina yhtä ihanaa päästä yllättämään:)

    VastaaPoista
  5. Aivan huippu yllätys!! Ihania ystäviä sulla. Mulla myös oli babyshowerit, mutta pyysin itse, että jos äitini ottaisi niihin vetovastuun. Oli huippukiva päivä vaikka yllätysmomenttia ei sitten niin ollutkaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli kanssa viimeksi babyshowerit joista tiesin etukäteen. Mutta kiva se oli niinkin!! :)

      Poista
  6. Voi ihanat yllätysjuhlat sulla ollut :) Mä olen ollut järkkäilemässä yllärijuhlia, se on niin kivaa!!

    VastaaPoista
  7. voi miten kauniit juhlat <3 Ps. mulle tuli nälkä terv. Raskaana oleva;)

    VastaaPoista
  8. Ihanat juhlat järjestetty sulle!<3

    VastaaPoista
  9. Ihanaa että sait yllärijuhlat! :) Mäkin salaa toivon, että mulle järjestettäisiin. Olisi niin ihana kokea "vauvahuuma" ystävien kesken ja rakastan kaikkia juhlia. Saas nähdä toteutuuko mun toive.

    VastaaPoista
  10. Oi, ihana ylläri! <3

    Mulla oli esikoisen odottaessa kutsut, mutta olin niistä itse tietoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tiesin viime kerralla juhlista, sekin oli kyllä kiva :)

      Poista
  11. Ihan mahtava juttu! ♡ Mä olen ollut järkkäämässä ja minulle on pidetty baby showerit. Niistä on jäänyt ihanat muistot :)

    VastaaPoista
  12. http://janinacharlotta.blogspot.fi/2015/04/254-baby-shower.html?m=0

    Mulle järjestettiin myös baby showerit kun tyttöä odottelin. Aivan ihana YLLÄTYS ja toivon, että pääsen joskus järjestämään itsekin jollekin ystävälle kyseiset juhlat. ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä niin kivoja ylläreitä tällaiset <3

      Poista
  13. Kerran olen ollut mukana järjestämässä. Me pisimmän matkan kulkijat tulimme Oulusta Turkuun ja kaikki oli tulevalle äidille yllätystä. Olimme sopineet hänen miehensä kanssa, että saamme viettää heillä koko viikonlopun.

    Vähän salaa toivon, että minullekin baby showerit järjestettäisiin nyt kun vuosien odotuksen jälkeen vihdoin olen raskaana :)

    VastaaPoista