16. marraskuuta 2016

IHANA NOSH


Sunnuntaisten syvällisten pohdintojen vastapainoksi taas vähän lastenvaatepostausta, tällä kertaa ihanista NOSHin vaatteista. Karhuja ja raitaa, eikö olekin aivan ihania nämä uudet talvimalliston lastenvaatteet?

Pidin alkusyksystä ensimmäistä kertaa NOSH-vaatekutsut ja ihastuin tähän merkkiin todenteolla. Olin aiemmin kuullut vain positiivisia kommentteja NOSHin vaatteista, mutta omaa käyttökokemusta ei vielä ollut. Hankin tuolloin muutaman vaatteen kokeiluun ja nyt syksyn mittaan meille on kertynyt  NOSHia jo paljonkin. Eikä siis vain lasten vaatekaappeihin, vaan myös ihan omaanikin. Taidettiin siis tykästyä oikein kunnolla!

Tilasin tästä uudesta talvimallistosta aika monta vaatekappaletta lapsille, molemmille mm. tätä talvinallea ja raitaa. Milton sai ihanan vihreän huppupaidan ja mustavalkoiset legginsit ja Mina samanlaiset mutta puuteriroosan värisenä ja paidan sijaan tietysti bodyn. Näissä kuvissa tuo bodyn väri näyttää taittavan vähän beigeen, mutta on oikeasti enemmän juuri puuteriroosa. Nämä värisävyt osui kyllä just eikä melkein omaan makuuni, rakastan juuri tällaista puuteriroosaa ja tuollainen minttuun taittava vihreä on myös aivan ihana ja raikas. Ja mikä parasta, tykkään niin edelleen kaikesta sisarussamistelusta lastenvaatteissa, joten olihan nämä nyt aika suloisia.

Tykkään NOSHin vaatteissa erityisesti siitä, että vaatteiden kangas on sopivan jämäkkää mutta silti pehmeää ja tuntuu pysyvän hyvänä monien pesujen jälkeenkin. Ja vaatteet tuntuvat vielä niin kivoilta päälläkin. Muutaman vaatteen olen ostanut itselleni myös käytettynä ja niissäkin on muoto ja kangas pysynyt yhä vaan tosi hyvänä.

Löytyykö sieltä muita NOSHiin hurahtaneita?

SEURAATHAN JO BLOGIA FACEBOOKISSA?

4 kommenttia:

  1. Nosh on ihana ja ei mene vaatteet mikskään kovassa käytössä ja pesussa :) Mä oon ostanut paljon Nosh kirpparilta facesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sieltä mäkin oon joitain hankkinut! Samaa mieltä! :)

      Poista
  2. Mä olen kanssa tykännyt NOSHin vaatteista ja joitakin löytyy vaatekaapista :)

    Nuo jääkarhukuvioiset ovat tosi söpöjä <3

    VastaaPoista