28. joulukuuta 2016

UUSIA TUULIA

Oi että miten olen odottanut, että pääsen paljastamaan mitä kivaa olen tässä loppuvuoden aikana oman kotiarkeni keskellä oikein suunnitellut ja pähkäillyt. Tänään kaikki varmistui viimein kunnolla ja nyt pääsen tästä teillekin kertomaan: olen perustanut toiminimen ja aloitan alkuvuodesta uuden työn tähän kotiäitiyden rinnalle!

Koko syksyn on tullut pohdittua tulevaa vuotta, opiskelu- ja työkuvioita. Olen miettinyt pääni puhki milloin olisi sopiva aika lasten aloittaa päiväkoti ja mikä mahdollistaisi sen että voisin vielä olla kotona ja jatkaa rauhalliseen tahtiin myös opintoja. Loppusyksystä sainkin sitten idean ja päätin vaan rohkeasti lähteä siihen mukaan.


Kaikki lähti liikkeelle kun pidin alkusyksystä meillä kotona ekologisia naisten- ja lastenvaatteita valmistavan NOSHin kotikutsut. Tykästyin heti NOSHin laatuun ja olin innoissani, että kivojen lastenvaatteiden lisäksi heiltä löytyi hyvännäköisiä ja samalla mukavia vaatteita myös naisille.

Lokakuussa kun NOSHilla käynnistyi edustajahaku, mietin että tässähän voisi oikeasti olla juuri itselleni sopiva harrastus/työ hoitovapaalla olon rinnalle. Oma juttu jota pääsisin tekemään iltaisin ja viikonloppuisin, saisin samalla vähän omaa aikaa ja tapaisin muita aikuisia, mutta pystyisin silti olemaan päivät yhä kotona lasten kanssa. Päätin laittaa hakemuksen ja pääsin mukaan. Ja niinpä aloitankin nyt alkuvuodesta uutena NOSH-edustajana! 


Tällä hetkellä vähän jännittää niinkuin kaiken uuden äärellä aina, mutta vain positiivisessa mielessä. Meidän remontti valmistuu näillä näkymin helmikuun alkupuolella, jolloin päästään muuttamaan ja arki rauhoittuu takaisin tavallisiin uomiinsa. 

Myös nämä NOSH-edustajan hommat aloitankin sitten samaan aikaan juuri sopivasti  helmikuussa ja tulen siis pitämään kotikutsuja pääosin paikkakunnallani Porvoossa + tässä lähikunnissa, mutta edustajan työt aloitettuani kauttani voi tilata tuotteita vaikkei täälläpäin asuisikaan. NOSHiltahan ilmestyy juuri tuolloin helmikuun alkupuolella uusi mallisto ja kutsuja voi varailla jo nyt, joten jos teidän lukijoiden joukosta löytyy halukkaita kutsujärjestäjiä niin mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen emmi.vainio@nosh-kotimyynti.fi . Tulen mielelläni esittelemään!

Sellaisia kivoja uutisia tähän loppuvuoteen, täällä ollaan kyllä niin innoissaan näistä uusista haasteista ja oikein jännityksellä odotellaan tulevaa kevättä!

SEURAATHAN BLOGIA JO FACEBOOKISSA?

13 kommenttia:

  1. Hienoa! Tsemppiä uudelle uralle :) nosh on kyllä sellainen konsepti johon olen itse kovasti tykästynyt. Taisi lasten joululahjatkin löytyä noshilta;)

    VastaaPoista
  2. Ois kiva juttu! Tsemppiä uuteen liitokseen. :) Mä oon miettinyt samaa mutta en vielä rohkaistunut.

    VastaaPoista
  3. Kiva kun joku muukin on innostunut tähän hommaan, täällä aloitetaan myös Noshin parissa ensi kuussa! :)

    VastaaPoista